Chasing Life With Dr. Sanjay Gupta
Follow Dr. Sanjay Gupta’s travels around the world as he searches for the secret to live a longer, healthier and happier life.
Dr. Sanjay Gupta travels to Japan to see how inhabitants of Tokyo deal with work-induced stress and to learn why people in Okinawa live such long lives.
Dr. Sanjay Gupta explores Bolivia to learn new perspectives and to seek answers about heart health, a topic that has directly affected him and his family.
Dr. Sanjay Gupta explores how a powerful tradition of food, family, and faith contribute to the surprising health of a country otherwise known for its vices.