The Brain With David Eagleman
Neuroscientist David Eagleman explores the wonders of the human brain in an epic series that reveals the ultimate story of us, why we feel and think the things we do. This ambitious project blends science with innovative visual effects and compelling personal stories, and addresses some big questions.