Not So Pretty
A shocking four-part docuseries narrated by Keke Palmer that investigates the beauty, hair and nailcare industries, exposing the coverups, secrets and ugly truths behind products we use daily -- often at our own, and the planet's, peril.
Skin is our body's largest organ and the average consumer lathers on as many as 17 products daily. But too often these products quickly migrate inside of us, giving a not-so-pretty meaning to the phrase "skin deep."
We take care of our hair with daily shampoos and conditioning rituals, but the absence of industry regulations often puts us in harm's way. Exposing the root of the problem, consumer advocates provide need-to-know tips before you lather up.