Check Your DMs
UK garage meets Japanese rap and Dutch soul
London music producer DJ Q connects with Tokyo DJ and producer tofubeats and singer Gaidaa from Amsterdam as they all work together to create a fresh new track purely online.
Austrian producer Palazzo, British rapper Berna and Puerto Rican rapper Yartzi have never met in person, but that hasn't stopped them from producing a track together.
British DJ Flava D, South Korean artist CIFIKA and Girl Ultra from Mexico have never met in person, but that hasn’t stopped them producing a track together.