Chef Hunter
Wilshire
Three chef candidates interview for the job of Executive Chef at Wilshire Restaurant in Santa Monica, CA.
Border Grill
World-famous chefs Mary Sue Milliken and Susan Feniger need a new executive chef for their downtown Los Angeles restaurant. Two candidates run the restaurant for an entire dinner service for a shot at the job.
Two chefs battle for the job of executive chef at New York's legendary Les Halles. They must attempt to replicate some of the restaurant's classic French dishes, as well as create their own specials for the menu.