Chop Chop Ninja Challenge
Our lively ninjas use all their resources to complete a challenge in 3 tries. They leave it all on the floor, yet never succeed the simplest challenge. In classic cartoon style, each failure is spectacular. Three strikes - you're out! Chop Chop Ninja is a trademark of Gamerizon Studio Inc.
To brush up on their skills, our same four ninjas, Iro, Jo, Tetsuo and Neeko, are given challenges they must complete in three tries. If making mistakes is how you learn, these guys will be geniuses in no time!