Chopper Cops
In Central Florida, Marion County Sheriff's Department's secret weapons are state-of-the-art helicopters manned by elite police pilots called Air One.
A man is murdered in the front yard of his home. As the suspect flees in a '70s Cadillac, a deadly flashback haunts the supervisor running the pursuit.
A Mother and her son call 911 when they get lost in The Ocala National Forest. As night falls, Air 1's thermal camera is their only hope for a rescue.
The search for a stolen car takes a personal turn when Pilot Darren Bruner's wife, Deputy Marjorie Bruner, confronts the suspect on an isolated road.