Chronicle Mysteries Chronicle Mysteries
Vines That Bind
Alex McPherson investigates the suspicious death of a vintner; meanwhile, Drew explores corporate buyouts involving the Pennsylvania town; the two find themselves questioning whether or not the vineyard tragedy and the town's changes are intertwined.