City vs. Burbs
Country Sounds in Music City
A couple decides between the hot nightlife of the downtown strip and the serene, tree-lined suburban streets of Nashville.
Texas-Sized in the City
A US military couple is ready to find their dream home in Austin, TX, but must decide between the fun amenities of the city and the slower pace of the suburbs.
A pair of Atlanta music professionals look for a home in the peaceful and tranquil countryside.
After recently growing into a party of three, a family searches the city of Louisville, KY, and its suburbs for a home that will give them plenty of space to expand.