City of God: The Fight Rages On
Wilson meets a reporter looking to investigate police corruption. Barbantinho attempts to set up a face-to-face between Curió and Bradock.
Amid a deadly war for territory, PQD taps into his military background to support Curió, while Jerusa orchestrates an ambush.
Amid chaos brought by Bradock's erratic behavior, Wilson and Lígia uncover a mysterious connection to a local politician.
As the military police invade the City of God, Wilson captures damning evidence against Jerusa, and Berenice stands up to Reginaldo.
While the community rallies around her campaign for City Council, Berenice gets a warning from Bradock. Meanwhile, Wilson and Lígia find themselves in danger as they get closer to exposing the conspiracy between Reginaldo and arms traffickers.