Close Encounters with Evil
Ted Bundy
Rhonda Stapley was a student when she encountered one of America's most infamous killers, and she's one of the few people who survived to recount her attack.
Art student Mo Lea moved from Liverpool to Leeds to begin an exciting new life at university. But her dream turned into a nightmare when she was attacked by the notorious Yorkshire Ripper.
For five years, Cindy Brown was married to Bobby Joe Long. During that time, she was physically and emotionally battered by her husband, who went on to kill 10 women in Tampa Bay, Florida.
Unaware that he was a killer, Delia Balmer begins a relationship with John Sweeney after meeting him in a pub in Camden; more than three years later, he has Delia lined up as his next victim.
When Tony Antonucci took up an apprenticeship with local contractor John Wayne Gacy, he had no idea that his new boss was an active serial killer.
In 2006, the bodies of five sex workers are found in Ipswich; Jade Reynolds worked in the red-light district and discovered the killer was a client.