La Narcosatánica
La Aprendiz del Brujo
1989. After an American student goes missing, Mexican police begin to focus on cult leader Adolfo Constanzo and his disciple, Sara Aldrete.
Following her arrest, Sara maintains her innocence through an intense interrogation as authorities double down on their verdict.