Garavito: The Serial Beast
The investigators behind the arrest and conviction of Luis Alfredo Garavito, the worst serial child murderer and rapist in history, recount in first person the morbid chronicles of the Monster of Génova.
The Shadow
In the early 90's, the worst serial killer in Colombia's history emerged, leaving a terrifying legacy of brutal crimes across the country.
The Holy Field
Investigators uncover similar crimes in various cities, a victim recognizes his attacker, and clues at crime scenes point to Luis Alfredo Garavito.
After discovering the killer's identity and modus operandi, the police must find him and bring him to justice.
Garavito's case highlights the lack of adequate procedures to deal with such atrocious crimes and the reduction in his sentence sparks outrage.