Dahmer on Dahmer: A Serial Killer Speaks
"Dahmer on Dahmer: A Serial Killer Speaks" offers a fresh look at the infamous serial killer’s life through the eyes of the woman who became his closest confidant. With new interviews from pivotal figures in the case, the series sheds light on the grisly and complicated investigation.
Nancy Glass' definitive interview with Jeffrey Dahmer becomes even darker as they discuss the most shocking aspect of his crimes -- cannibalism, diving even deeper into the mind of the world's most notorious serial killer.