John Wayne Gacy: Devil in Disguise
The chilling story of one of the world’s most notorious serial killers told through the words of Gacy himself and those his horrific deeds impacted.
The Trigger
A young man's disappearance leads police to Gacy's home, where his horrifying crimes are discovered.
Warning Signs
An examination of Gacy’s past reveals unsettling evidence that authorities knew he was a predator.
Gacy details his murders in a chilling confession as police uncover the scope of his crimes.
The jury must decide between sending Gacy to a psychiatric facility or condemning him to a death sentence.
Questions about the Gacy case linger 40 years later, as does the fallout from his terrible crimes.