The Clown & The Candyman
Journalist Jacqueline Bynon connects the murders of John Wayne Gacy in Chicago with the Houston mass murders by Dean Corll, revealing a network of pedophiles spanning the country.
Two Monsters
Serial killers Dean Corll and John Wayne Gacy each murdered dozens of boys, undetected for years in the 1970s. However, new evidence uncovers the shocking connections between them and a nationwide pedophile ring.
Serial killers Dean Corll and John Wayne Gacy's links to an elaborate nationwide pedophile trafficking ring are revealed for the first time - a network that included prominent members of society with tentacles in some of our most trusted organizations.