Coaching Bad
The coaches endure a harsh dose of their own medicine. And when a new coach arrives, he threatens to derail the other coaches' progress.
The coaches' families arrive and quickly face the truth of who these coaches really are. Then Janeshia is reunited with her estranged twin sister and immediately their reunion takes a turn of the worse.