Coast Guard Alaska
Stationed in Alaska, the Coast Guard train and work in one of the harshest environments in the world conducting dangerous Search and Rescue missions (SARs). Ride along with the crew of a H60 helicopter or board a Cutter boat as they race to rescue victims from the frigid waters.