Code of Law
Lawyers and police investigate brutal crimes in Singapore, intertwining personal stories.
After a drug and sex party, a young woman is found dead. Lawrence Tan, the host, is arrested and hires Jacob and Sabrina to defend him. The lawyers clash: Sabrina does not want to defend him, while Jacob insists on his duty.