Cold Hearted
These real-life stories of obsessions, affairs and love triangles gone wrong show how even devoted lovers can become ruthless and manipulative.
Collateral Damage
James is a Marine living the American dream. His duty often takes him away from home, but he still provides for his family. While away his wife seeks companionship closer to home. A sordid affair culminates in an explosive revelation.
Rebecca Simpson lives a picturesque, luxurious life with everything she could ever want. Yearning for more excitement, she begins an affair that ultimately puts her life in a downward spiral filled with jealousy, obsession and a thirst for murder.