Columbo Columbo
This long-running series features Emmy winner Peter Falk as the rumpled but loveable detective whose easygoing manner disguises an uncanny ability to crack the most baffling cases. Guests include Suzanne Pleshette, Ida Lupino, Ray Milland, and Vincent Price.
Murder By the Book
A mystery writer plans a "perfect crime" with his ex-partner as the target. Jack Cassidy, Martin Milner and Rosemary Forsyth guest star.
An unfaithful wife is murdered when she refuses to be blackmailed. Robert Culp, Ray Milland and Patricia Crowley guest star.
No body, no weapon and an unstable murder witness complicate Columbo's case against America's leading war hero. Eddie Albert and Suzanne Pleshette guest star.
Columbo is caught in a case of stolen art and murder with evidence pointing to an innocent woman. Don Ameche, Ross Martin and Kim Hunter guest star.
Leslie Nielsen and Susan Clark guest star in a drama involving murder in a family fight for control of a corporation.
Columbo investigates a corporation executive's murder with an exploding cigar box. William Windom, Ida Lupino, Roddy McDowall, Anne Francis and James Gregory guest star.