Como Pedro por su casa
Two decades after wandering the world and fleeing from his failed love with Dr. Paula, Pedro Coral returns to Colombia, deported and almost broke. His son Junior, vice president of a growing company, is forced to take him in despite the abandonment of these years.
Los tiempos cambian, Pedro no
After twenty years, Pedro is deported back to Colombia in a precarious condition; his son, now a VP of a blooming company, is forced to take him in, despite his father abandoning him as a child for a disastrous affair.
Padre y padrino
Pedro falls instantly in love with Fernanda, Junior's boss, at the office party; Junior disapproves of him flirting with her and confronts him; Pedro feels that his son looks down on him and decides to move away.
Mariana faints in the office due to an eating disorder; Junior and Fernanda get worried but don't know how to help her; Pedro suffers Elvira's constant advancements.
Pedro is shaken after seeing Paula; in turn, Junior offers Pedro an invitation to breakfast, which he does not hesitate to accept, hoping to spend time with his son; Junior complains about Pedro's job and offers him a better position.
Junior feels proud of his father and to prove it, he decides to reveal that Pedro is actually his father at Fernanda's barbecue; Pedro is afraid of being rejected by Fernanda and tries to stop him.
After Pedro reveals to be the company's new errand boy, he is forced to tell Fernanda about his financial situation; she, having her own secrets, understands and supports him, which brings them closer together.