Marea de pasiones
Luisa and Marcelo's plans to get married are disrupted when Luisa's father, Alejandro, is murdered, and Marcelo becomes the prime suspect. However, the true culprit behind the murder is Zaid, an obsessive man infatuated with Luisa.