Consuelo
1955. Consuelo, a housewife from high society, after being abandoned by her husband, accepts the unusual proposal of selling vibrators. She soon discovers that the business is surprisingly prosperous and empowers her with her destiny and her pleasures.
Mujer dejada
In the prudish 1950s, Consuelo is a woman who lives a perfect life as a high-class housewife. Everything changes when her husband abandons her, and she is forced to get involved in a vibrant and forbidden trade to support her family.