Count Your Lucky Stars
Lu Xing Cheng (Jerry Yan), a legendary fashion industry icon known for his impeccable taste and success, meets Tong Xiao You (Shen Yue), a struggling fashion designer perpetually plagued by bad luck. When an unexpected twist of fate swaps their fortunes, Xiao You suddenly becomes an overnight success while Xing Cheng experiences a dramatic reversal of his previously charmed life. As they navigate their new circumstances, they begin to question whether their original paths were truly the key to happiness. Their journey challenges their perceptions of success, luck, and potential romance. This is a 2020 Chinese romantic drama directed by Lin Zi Ping.