Craig Ferguson: American On Purpose
America celebrates itself as the birthplace of the individual - the rugged pioneer, the lone wolf. Craig explores how this idea shapes our nation.
Craigs speaks with fellow Americans – including Jason Biggs and a veteran who stormed Omaha Beach in Normandy – to unpack how we express patriotism.