Crime Files: The Homefront
Money Kills - Case: Menendez Brothers
Menendez Bros: The product of wealth and privilege, Lyle and Erik Menendez murder their father and mother in their Beverly Hills home to cash in on their inheritance. The crime draws a media firestorm as the case that plays out like a real life Hollywood soap opera.
When Drew Peterson, a former decorated Chicago police officer, reports his 4th wife missing, a media storm ensues.