Critical Rescue
When disaster strikes and tragedy seems certain, there is only one hope - Critical Rescue - highly trained teams of paramedics, rescuers and doctors. Their jobs are dangerous, their rescues dramatic. But for the victims of a disaster, these courageous men and woman are all that stand between life and death.