Crossing Lines
A multinational police team is created to combat Europe’s rising cross-border crimes. And their first case is an invisible cross-border killer.
The ICC team must solve the latest in a chain of deadly kidnappings before the ruthless criminals not only kill their victim but endanger Dorn’s life as well.
Maxim Marianski is still in the hands of his kidnappers as Louis suspects Russian mobster, Dimitrov, is involved. But Hickman has his own idea of who’s behind it.