When We Were Young
In 1996, Yang Xi (Wan Peng), a determined long-distance runner, has her athletic dreams shattered when a lab explosion during a bike chase leaves her injured. As the school year begins, she encounters Hua Xiao (Hou Ming Hao), an intelligent and hot-blooded transfer student who turns out to be the very person responsible for her accident. Their paths collide when Hua runs for class president, igniting a fierce rivalry between the tomboyish Yang Xi and the charismatic Hua Xiao. Their daily school interactions promise to be a tumultuous journey of competition, personal growth, and unexpected connections. This is a 2022 Chinese web drama adapted from the Yan Sheng web novel "When We Were Young."