Where Dreams Begin
In the 1970s Beijing, Xiao Chun Sheng (Xiao Zhan) and his best friends Ye Guo Hua (Wayne Liu) and Chen Hong Jun (Cui Hang) navigate life's challenges together. As sons of military and government families, they strive to meet their families' expectations while supporting each other through university, military service, and business ventures. Tong Xiao Mei (Li Qin), aspiring to become a doctor, struggles alone until she meets Chun Sheng. Their friendship provides mutual support and inspiration, helping them pursue their dreams in a rapidly changing world. Will these determined friends overcome obstacles and achieve their lifelong ambitions? "The Youth Memories" is a 2023 Chinese romantic youth drama directed by Fu Ning.