Cucumber Cucumber
A new drama from Russell T Davies exploring the passions and pitfalls of 21st century gay life for Henry, Lance and their family and friends. Life for 46 year old Henry and his boyfriend Lance is comfortable and settled. But after a comically disastrous date night, Henry's old life shatters and his new life begins.
Henry and Lance are contented, but when they embark on a disastrous date night, life will never be the same again. At work, Henry is drawn to the enigmatic Freddie, while Lance greets Daniel.
Henry begins his new life, but Freddie marks out the battle lines. Lance tries to work out where Henry's gone, and enlists Cleo's help, but only Cliff is devious enough to work out the truth.
Henry stumbles into a dangerous trap when Freddie meets his old school teacher, Gregory, and sets out for revenge. Lance takes action and cuts Henry off completely.
Henry goes on a date with a complete stranger, while Lance's long, dark night leads him to an unexpected bed.
Henry's secrets and lies catch up with him, while Lance's wildest dreams are in danger of coming true, as Daniel makes an extraordinary move.
Lance tries to work out the truth about Daniel, so Henry takes a final, desperate chance to win his old boyfriend back. But with their past history falling away, is it too late for any of them to change paths?