Dangerous Borders
70 year after partition, journalists Adnan Sarwar and Babita Sharma travel the still volatile border of Pakistan and India, discovering the lives of those who live there.
A Journey Across India and Pakistan
Journalists Adnan Sarwar and Babita Sharma travel from cities to desert, uncovering lives along the southern Indo-Pakistan border.
Divided by Partition, our presenters, journalists Adnan Sarwar and Babita Sharma, explore the lives of Punjabis in the 21st century.
Journalists Adnan Sarwar and Babita Sharma travel along the still violently disputed border between Indian Kashmir and Pakistan’s Northern Area.