Gandhi
He’s one of our most sainted revolutionary figures. But journalist Mishal Husain is uncovering a more complicated Gandhi than the Hollywood version. After an obscure law career, Mahatma faces unpopularity, political failure and a spell in a British jail. But success finally arrives as he launches the most astute campaign of the age to humiliate the British Raj.