Danny's House
Danny Brown invites unconventional neighbors and celebrity friends into his basement for a hangout session.
Artificial Intelligence
Joined by comedian Ilana Glazer and NBA champion John Salley, Danny learns who will save, snitch or have sex with robots during an artificial intelligence apocalypse.
From teenage shoplifting to high school lunches, comedian Nikki Glaser, rapper SchoolBoy Q and Danny Brown give misguided advice to a high school student from the past.
Danny hosts a hangout session with comedians Hannibal Buress and Joey Diaz to talk about ghosts, hauntings, and the possibility of having intimate relations with a spirit.
Danny Brown invites comedian Luenell and rapper El-P to discuss how music influences their lives. Together they decide which neighborhood friend is the best Jay-Z impersonator.
Comedians Gilbert Gottfried, Jean Grae and rapper Quelle Chris interpret their subconscious mind while Danny tries to guess what Mark Zuckerberg dreams about.