Flophouse
Thunderstorm at Babe Island
Comedians Solomon Georgio, Eric Dadourian, James Johnson share a house in LA. They have a houseparty & stand-up comedy show in the garage with Clare O'Kane, James Adomian and more.
Dong Bumping at Sylvan House
Andrew Holmgren and David Gborie show off Sylvan House, a group house full of comedians in San Francsico. They throw a house party and standup show in the backyard. Brent Weinbach, Caitlin Gil, and friends perform.
Solomon Georgio, Eric Dadourian, James Johnson share a house in LA. They host a party and comedy show in the garage, with performances by Clare O'Kane, Bobcat Goldthwait and more.
Comedians living in an airplane hangar on the Beltline of Atlanta. Neel Nanda hosts a stand-up comedy show with performances by Byron Bowers, Mia Jackson, Dave Stone, and more.