Dare to Defy
Richard Whitehead MBE and Adele Roberts challenge stereotypes and explore barriers that underrepresented communities face when attempting to participate in sport.
Reinvention
Richard visits a leading Formula E team to see how motorsport technology can empower those with disabilities; he meets Abi, a young wheelchair user with a love for racing, who gets the chance of a lifetime to drive an all-electric race car.
Taking Control
Adele visits Manchester City's community team and LGBTQ+ supporters' group, exploring their efforts to break barriers in football; insights from England captain John Stones and former players Izzy Christiansen and Zander Murray.
Richard travels to Japan to witness a Tokyo race for visually impaired runners; Adele delves into the challenges of non-visible disabilities; with the Run to the Future approaching, they rally communities from all backgrounds in a race against time.