Dark Alliance
A new-age entertainment industry was booming during Corey Goode and David Wilcock's rise. Their claims of a secret space alien program wowed. Former cult member Kari and documentarian Darcy unravel the history of this scandal through testimony and facts.
A Dark Alliance
Explore the conspiracy history of a galactic federation dating back to the 1950s, linked to New Age conspiracy stars Corey Goode and David Wilcock, who gained prominence through Gaia TV. They later found themselves at war with Gaia and their critics.
Examining the fallout from an intense online war over the New Age Secret Space Program, waged by Corey Goode. We uncover the gripping legal battle and hear from former colleagues, creative partners, and court case opponents, to reveal the true scandal.