Bad Chad Customs Bad Chad Customs
A master builder and his tight-knit team turn metal from the junkyards into award-winning cars.
Small town custom car craftsman, Chad Hiltz hand builds an elegant one-of-a-kind coupe using spare parts, recycled metal, and a rusted out 1939 Studebaker Commander.
Looking to expand his business, Chad takes on a commission to build a custom 1930s-style delivery truck, starting from a discarded 1934 Desoto Airflow coupe.
Chad is racing to finish his wildest creation to date, a custom dragster with a bubble top, wings, and inline seating. And with just hours until the promised reveal, the cut rate supercharger Colton brought in threatens to derail the entire build.
Chad takes on his most important build yet, an elegant 1930s speedster to debut at a charity golf tournament. Using a 1935 Hupmobile, Chad builds his custom creation from scratch, hoping to drum up future work from the tournament's high-end attendees.