Dead Boy Detectives
The Case of Crystal Palace
After coming to the aid of a teen medium with a demonic dilemma, Edwin and Charles head to America to find a missing girl with an unexpected ally.
The Case of the Dandelion Shrine
Trapped in a sleepy Washington town, the detectives take on a local case: helping Crystal's quirky housemate Niko get rid of her paranormal parasites.
The group tries to free a family of spirits from a nightmarish loop inside a haunted house, but it triggers an extreme case of déjà vu for one detective.