Dead in the Water
A young British couple’s dream trip through remote Central America, turns into a chilling nightmare when they are brutally murdered and the trail for their killer goes cold. Four decades later, failed by law enforcement, their family take up the manhunt and make a shocking discovery.
A young British couple - with a curiosity of the world that was emblematic of their generation - embarked on the trip of a lifetime. Chris Farmer and Peta Frampton, set out on an exhilarating backpacking expedition through remote Central America.
Chris and Peta’s bodies have been found floating off the coast of Guatemala. The killer is on the loose, and a key witness fights to be heard.