Dead to Me
We've Been Here Before
The painful aftermath of the hit-and-run brings up bad memories for Jen as Judy receives shocking news about Steve; Ben pieces his memory back together.
We Need to Talk
As Jen works up the nerve to tell Judy what the doctor found, Charlie demands answers, Ben's guilt eats away at him, and the cops turn up with questions.
While awaiting the test results, Jen and Judy learn more about the investigation into Steve's death; a little bird prompts Nick to approach Ben.
A funeral sets the tone for a day that has Judy receiving bad news and reconnecting with a former friend, while Jen attempts to comfort a despondent Ben.
Jen deals with plumbing problems and an impromptu party; Judy keeps a life-changing decision to herself; Ben falls headlong into a grief spiral.
Jen mobilizes to support Judy, drawing on everything she learned from her mother; Nick's tenacity over a piece of evidence raises concerns for Perez.