Deadly Class Deadly Class
Reagan Youth
An orphaned teenager is recruited into a secret academy that trains the next generation of leaders for the world's top crime families.
Saya and Marcus have to survive an attack on the school when Saya's past comes back to haunt her.
On a mission to Vegas to kill Billy's dad, Marcus accidentally takes way too much acid.
Marcus and Maria, now dating in secret, have to deal with the ramifications of Chico's death.