Deadly Recall
Pat Postiglione was a Nashville homicide detective with a photographic memory. He investigated hundreds of murders he'll never forget. Pat's memories are often haunting, but also served as an amazing crime-fighting tool. When families begged for justice, Pat embraced his gift.
When the remains of a young mother are discovered in a remote area outside Nashville, Detective Postiglione solves the crime by recalling a detail from the wooded scene and puts a dangerous murderer behind bars.
While heading up the investigation of two separate homicide cases, Detective Pat Postiglione makes a surprising discovery: the same psychotic killer is behind all the murders, and he has aunique calling card.
26-year-old Florence Ballino is found dead in her apartment in an unusual condition. Her attacker deliberately left behind clues in an attempt to confuse investigators. Detective Postiglione identifies one clue that inextricably connects to the killer.
Detective Postiglione is investigating a crime scene with a unique challenge: there is no victim. Pools of blood indicate something terrible occurred, but the young woman is nowhere to be found. It's up to Pat to find her and a possible murderer.