Decline
When an opera troupe mysteriously vanishes at Dayong City's gate, the sovereign orders an urgent investigation. Su Cheng Xi (Simon Chen), the city's top detective, and Sui Han Bai (Li Pei Yang), a constable with unique abilities, are tasked with solving the case in just three days. Despite their initial mistrust, they must work together, especially after encountering Zuo Han Qin (Yin Rui), an assassin claiming to be the city's lord's daughter. The discovery of the Shi Wei Map, which reveals the location of a massive treasure, triggers strange occurrences, including bones filling the Shangtang River. As the team races against time to unravel the connection between the missing opera troupe and the mysterious map, they must overcome their differences to restore peace to the city. Adapted from the novel "Jianghu Juvenile Art" by Zi Mo Jian, this is a 2023 Chinese action adventure drama directed by Liu Qi Jia.