Deep Revenge
After waking from a four-year coma, Nozomi is told that her child was stillborn and her husband has remarried. After learning that the accident was actually a murder plot, she takes on a new identity and infiltrates her ex-husband's home to seek revenge.
After four years in a coma following an accident, Nozomi awakens to learn that her child has died and her husband has remarried. Learning the crash was staged, she vows revenge.
Evidence
Under a false identity, Nozomi enters the Mido household as a housekeeper to find proof of the staged crash, uncovering twisted ties and a key figure.
Suspecting Kyosuke, Erika's lover, Kako, coerces him into aiding her revenge, while Ryoichi's affair is unexpectedly exposed to Erika.
Kako exploits Ryoichi's gambling weakness to set a trap. As he's cornered, hidden Mido family schemes emerge, sending her revenge off course.
Learning Ren may not be Erika Mido's child, Kako secretly arranges a DNA test. After the Mido fortune, Aiko Sawai schemes for proof-but plans go awry.
Kako is shocked to learn from Dr. Mogami that Ren is her son. As Dr. Kadowaki, tied to a past accident, begins to act, Mido family secrets emerge.