Deeply
In this romantic drama series, each season follows the passionate love story -- and heartbreak -- of a different couple, from their unforgettable beginnings to their inevitable endings.
In 2011, Deniz and Barış meet and have an encounter full of adventure and passion. In 2021, divorce strikes, full of sadness and pain.
2012 and 2020, love and hate. In one of those years, they were madly in love, while in the other, they blatantly hated each other.
2013 and 2019. Two defining moments in their lives. In 2013, they got married. In 2019, Deniz lost her father.
While 2014 was the year when they lived their dream life, 2018 was the year when reality hit them in the face.
2015 and 2017. Deniz and Barış live an endless day and an inifinite night, which are the breaking points of their relationship.
2016. A bittersweet and painful year in which Deniz gets pregnant. They both go through the purest, happiest, and most intense feelings.