Defiance
Set in the near future, Defiance introduces an exotically transformed planet Earth, its landscapes permanently altered following the sudden – and tumultuous – arrival of seven unique alien races.
Rafe & Nolan explore underground St. Louis while hunting for an escaped convict. Meanwhile, Irisa & Amanda clash over a violent Castithan tradition.
Nolan and Irisa track down a murderer who has unleashed a plague of deadly insects on the town.
Kenya is abducted in the alien badlands when she sets out to amend the corrupt affairs of Tirra, a troubled NeedWant employee.
Nolan and Amanda face danger outside of town, while Irisa faces her past (and kicks some serious butt).