In the 12 fascinating lectures of Warping Reality: Inside the Psychology of Cults, you will learn about some of the most widely known cults of modern times. But unlike any standard news reporting or documentary about these groups, your expert, Dr. Wind Goodfriend, will help you explore the psychology of these cults and their charismatic leaders.