The Big Questions of Philosophy
We have all pondered seemingly unanswerably but significant questions about our existence - the biggest of all being, "Why are we here?" Get the tools to follow and create logical arguments while exploring famous philosophers' viewpoints on these important questions. Join Plato, Descartes, Locke, Hume, Kant, Mill, Marx, and many others in an exploration of fundamental questions.